TB:hän on loppupeleissä HBO-tuotannoksi varsin pinnallista saippuaa höystettynä tisseillä ja kiroilulla.
Ai, mä luulin että se HBO:n salajuoni tehdä amerikkalaisista suvaitsevaisempia vähemmistöjä ja yleensäkin erilaisuutta kohtaan. Mä oon varma että TB:iin on jemmattu tällainen "hidden agenda" 
Sarjan kirjoittaja Alan Ball itse seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvana on varmasti tämän "agendan" takana, niinkuin sitä käsiteltiin hänen edellisessäkin sarjassa (huomattavasti paremmassa tv-sarjassa Six Feet Underissa). Valitettavasti tämä sarja ei vaan draaman tasolla yllä ihan muiden HBO-tuotantojen tasolle, (on toki poikkeuksia kuten Sex And the City) vaan on lipsahtanut lähinnä sinne perus seksikomedian/saippuasarjan tasolle. Hetkensähän tällä sarjalla kyllä on, ja kyllä tämä suurimman osan telkkaritarjonnasta voittaa.
Mun mielestä sarja sais loppua kolmanteen tai neljänteen kauteen muutenkin, ettei tästä tuu samanlainen väkisin pitkitetty päättymätön ja päätön tarina kuin esim. Lostista.
Kannattaa katsoa Lost loppuun asti ennenkuin sanoo mitään tuollaista

. Venytettyhän sitä sarjaa on liikaa, ja täytejaksoja löytyy mutta päättymätön ja päätön se ei ole. Sarjan suurimpiin kysymyksiin on kuin onkin annettu vastaukset ja sarja päättyy parin viikon kuluttua jenkeissä.