^ Tulin tänne just varta vasten tsekkaamaa et olisko kukaa kattonu Millereita (en oo vähää aikaa lukuenutkaan tätä ketjua!) niin onneks sie! :'D
Varattiin just teatteriin liput kattomaa sitä. Oon kuullu siitä sillai aika paljonki kehuja. Vähä vaa kirpasee toi leffalipun hinta! -.- 13 euroo per pää! Iha riistoo!! :'D
Et pareis olla hyvä!
Mitäs tykkäsitte?
Mä oon kattonu nyt pari kehnomman puoleista komediaa. Kummassakin oli hyvät näyttelijät ja henkilökemiat pelas, mut sitten juoni oli vaan tosi keskeneräinen, tai ei ollu semmosta kunnollista lopetusta tossa Guilt Tripissä.
The Guilt Trip 2,5/5. Pääosissa Seth Rogen ja Barbra Streisand. Äiti ja poika lähtevät road tripille. Seth Rogenin esittämä henkilö myy omaa keksintöään eri firmoille hieman huonolla menestyksellä. Hän ottaa matkalle mukaan äitinsä, joka on juuri paljastanut menneisyydestään yllättäviä asioita, tarkoituksena olisi kohdata äidin menneisyys samalla. Ihan symppis leffa, mut tosiaan....juoni oli nyt mitä oli, ei oltu ajateltu ihan loppuun asti.
The Internship 2,5/5. Tästä olisin niin kovasti halunnut tykätä! Mun lempparikomedioihin kuuluu Owen Wilsonin ja Vinve Vaughnin Wedding Crashers ja tää oli tavallaan heidän "reunion" leffansa.
Kaksi myyjää menettää työpaikkansa ja toinen heistä saa idean, et Googlelta vois saada hyväpalkkaisen työn. Niinpä he lähtevät eräänlaiselle leirille, jossa on harjoittelupaikkaa ja työpaikkaa Googlelta tavoittelevia ihmisiä. Heidän pitää tiimiytyä muiden kanssa ja suorittaa erilaisia tehtäviä. Hauskat kohdat oli melkeenkin jo kaikki trailerissa, toki muutamia muitakin hauskoja kohtia oli, kuten taas Will Ferrellin pieni rooli.
Muita leffoja joita oon kerinny nyt tässä viikon aikana katsoa on;
Elokuu 1/5. Kotimainen nuortenelokuva, joka oli todella pettymys. Alkoi ihan lupaavasti. Tämä leffa oli vielä teatterikorkeakoulun opinnäytetyö ohjaajalta. Samainen ohjaaja on ohjannut todellla hyvän lyhytelokuvan
Ei kenenkään maa. Hauskaa tässä oli bongata Turkua leffan loppupuolelta.
Super 8 3/5. Tää näytti silloin ilmestyessään tosi hyvältä trailereiden perusteella. Leffa oli kyllä ihan ookoo ja hyvä kunnianosoitus Spielbergin leffoille ja muille samantyylisille elokuville. Lapsinäyttelijät olivat loistavia. Mielenkiinto alkoi loppua kohden kadota, kun toteutus oli vähän sekava. Lasten kuvaama lyhytelokuva oli hauska, onneks se näytettiin lopputekstien aikana.
Death Becomes Her (Kuolema pukee häntä) 4/5. Tästä oon tykännyt ihan pienestä pitäen. Loistava elokuva.
Almost Famous 4/5. Sama kuin edellisen kohdalla. Olen tämänkin nähnyt aika nuorena ja edelleen kolahtaa.