Joo, toi kohtaus on yks mun lemppareistani kevyesti.

(Siis toi No Country For Old Men).
Kiinnitin kans huomiota tohon Hunger Games kohtaukseen, mul nousi pala kurkkuun siinä vaiheessa ihan pikkusen. :<
//Viikonloppuna tuli katottuu New Moonin lisäksi (se on kyl oikeesti surkein Twilight leffa, en tajuu miten oon jaksanu istua leffateatterissa : D) What's Your Number?, Hot Fuzz uusiks ja The Three Musketeers (2011).
What's Your Number? 3/5 Paikoin ihan hauska leffa. On aika pitkälti hauska Anna Farisin takia, joka on hyvä komedienne. En oikeen aistinut Annan ja Chris Evansin välillä kunnollista kemiaa, et siinäkin mielessä vähän lässähti, mut oli tässä tosiaan muutamia hauskoja kohtauksia ja dialogin pätkiä. Spoilaa pikkuisen;
Parhaita hetkiä oli ehdottomast tää Annan feikkibrittiaksentti, joka alko mennä lopulta vähä Boratin aksentin puolelle, sekä se, hän törmäsi useamman kerran juuri "Disgusting Donaldiin".
En osannut odottaa sitä kirkkokohtausta enää leffan loppupuoliskolla, repeilin ääneen. Ja Donaldia esittänyt Chris Pratt on irl Annan aviomies. : DD Myös Andy Sambergin esittämä nukketaiteilija oli hupaisa.Hot Fuzz 3/5. Sama juttu kun ekalla kerralla. Aluks viihdyin tän parissa ja ihan naurattikin, mut aloin kyllästyy loppua kohden. Meni jotenkin niin yli.

Simon Pegg ja Nick Frost on kyllä hyvä parivaljakko, ei siinä mitään. Shaun of the Dead on mun makuuni vaan enemmän.
The Three Musketeers 3/5. Ihan viihdyttävä tämäkin, ei oikeen ollu mitään odotuksia. Onhan tää aika paljon haukkuja keränny. Oli hauska nähdä Orlando Bloomia tollasessa velmun roolissa ja Milla Jovovichiä katselee aina mielellään. Logan Lerman on tosi söpö, mut hitto niitä sen hiuksia tässä leffassa. :''''D Vähän turn-off. Mut aika sellasta juonetonta ryntäilyä, et eipä tätäkään tee heti mieli uusiks kattoa.