Eilen oli tekijänoikeuspäivä ja Finnkinolla pääsi leffaan -50% alennuksella, makso mun lippu vaan 5,25€.
Kävin katsomassa kotimaisen leffan
Onnenonkija. Leffa kiinnosti siksi, että siinä on pääosassa Olavi Uusivirta ja leffa on kuvattu Turussa!
Oli kyllä ihan hyvä leffa ja oli tosiaan hauska bongailla tuttuja paikkoja. Olavi oli roolissaan luonteva (Olavia toivois näkevän useamminkin valkokankaalla, on todella hyvä sekä artistina että näyttelijänä) ja Minka Kuustosestakin tykkäsin jälleen. Leffa oli sopivan mittainen, noin puolitoista tuntia ja näin ollen se ei onneks päässy sisältämään ärsyttävää toistoa tai muuten vaan turhia juonenkäänteitä. Mulle jäi leffasta hyvä mieli, oli kyllä sellanen hyvänmielen leffa. Taneli Mäkelällä oli hauska sivurooli Marjan isänä!
Nauroin ääneen yhdelle kohtaukselle.
Minka Kuustonen esittää lifestylebloggaajaa Marja Auroraa, jolla on velkaa ja hän on joutunut muuttamaan takaisin vanhempiensa luokse. Blogista saa todella epätodellisen kuvan ja Marja yrittää epätoivoisesti saada blogiaan menestymään, jotta voisi saada kunnolla tuloja blogista ja elää sillä. Marja kohtaa Olavin, joka työskentelee huonekaluliikkeessä. Olavi on kuitenkin rikkaasta suvusta ja tässä kohtaa Marja tajuaa tilaisuutensa tulleen - rikas mies! Sillä saisi blogillekin huomiota.
Vaikka loppupeleissä ei tää leffa nyt mikään niin ihmeellinen ollut kokonaisuutta ajatellen, annan mä kuitenkin
3,5/5 arvosanaksi, sillä jos leffasta saa hyvän mielen, niin se on paljon se.