Ja taas yritän kuumeisesti muistella milloin oon viimeks kirjottanu tänne ja mitä oon sen jälkeen kattonu :DD
The Hurt Locker 3,5/5, leffa piti kyl otteessaan koko ajan. Sotaleffat on mulle tosi tuntematon käsite mut tää oli mielenkiintonen.
Miehet jotka vihaavat naisia 3/5, blääh, ku on lukenu kirjan ni kyl tää leffa vaan oli pienoinen pettymys. Mut kolmen tähden arvonen silti oli!
The Artist 4/5, mul oli vähä kyl ennakkoluuloja tätä leffaa kohtaan, koska moneen vuoteen ei oo mikää oscar-voittajaleffa ollu mitenkään häikäisevän upea. Mut tästä tykkäsin kyl ihan hirveesti! Nauratti monesti ja loppuratkasu (tai ylipäätään loppukohtaus) oli jännä!
The Descendants 3,5/5, tässä sit oli taas se, et odotin ehkä liikoja. Ei tää pettymys kyl ollu, jakso kyl hyvin katsoa, mut silti. Alku oli vähän pitkäveteinen, loppua kohden parani.
Koirankynnen leikkaaja 3/5, hyvä suomalainen leffa! Peter Franzenilta ihan loistava näyttelijäsuoritus!
Waitress 2,5/5, niin outo :'DD Jossain kohissa tykkäsin jopa aika paljo, mut joissian kohissa taas meni homma niin oudoks, et rupesin ihan miettimään, että mitä mä oikeen katon XD Aika hömppä leffa.
Rain Man 4/5, tääki pyöriny leffahyllyssä ties kuinka kauan ja VIHDOIN sain katottua. Ai että, ihan loisto! Hoffmanin näyttelijäsuoritus oli aivan mahtava eikä Cruisekaan paha ollu ollenkaa
Career Girls 1,5/5, siis voi järkytys miten tylsistyttävä

Ei mitään järkeä koko leffassa!