Kirjoittaja Aihe: Uusi kilpailu: miten Renne moittii Samulia ensi sunnuntaina?  (Luettu 7568 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Tehdään uusi kilpailu. Tehtävänä on siis veikata,
miten tai mistä asioista Renne moittii Samulia seuraavassa finaalissa.
Katsotaan, kuka arvaa oikein.

PhineasMcClintock

• Vieras
Veikkaan tätä "omaperäistä" "sä et vaan oo kasvanu tässä matkan varrella" -kommenttia. Lisäksi luultavasti luvassa on naapurinpoika kommenttia vaihteeksi.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Sussa ei oo tarpeeks asennetta  -jäkätys on mun veikkaus.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Mitä se Samulille sanoikaan tällä kertaa  8)
Ekalla viikolla oli naapurinpoika.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Vastaus caprin kysymykseen:
"Naapurinpoika on laittanut vähän tukkaa pörrölle tällä kertaa. Ainoa tunne, joka mulle biisistä välittyi oli jännitys ja hermostuneisuus. Näin, että mietit esittämistä koko ajan."
« Viimeksi muokattu: 05.04.2010 00:41:02 kirjoittanut Luottamusmies »

capri

• i
  • *
    • Profiili
Eka viikko: Naapurinpoika
Toka viikko: Naapurinpoika + jännitys

Ennustan:

Kolmas viikko: Naapurinpoika + jännitys + ei asennetta
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Neljäs viikko: Naapurinpoika + jännitys + ei asennetta + emmä vaan tykkää susta
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

• i
  • *
    • Profiili
Sit ku jos/kun pääsee sitä pidemmälle loppuvat Rennen hyvät (lue: huonot) selitykset.

PhineasMcClintock

• Vieras
Renne kyllä on sen suhteen talentoitunut verbaaliakrobaatikko, että pystyy kommentoimaan mm. Samulin esityksiä kuitenkaan sanomatta yhtään mitään. Vähän on tuo "köyhän miehen Jone Nikula" -efekti päällä. Renne pudotusuhan alle ensi viikolla.

Vesqdaa

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
Mä itse asiassa veikkaan, että nyt Renne sanoo että "Ensimmäistä kertaa mä näen sussa jotain..", ja leikkii hieman isonkenkäisempää kuin tosiasiassa on.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Renne ei olisi päästänyt Samulia edes koelaulusta jatkoon http://www.youtube.com/watch?v=xzd9su6DdnY

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Renne ei olisi päästänyt Samulia edes koelaulusta jatkoon http://www.youtube.com/watch?v=xzd9su6DdnY

Samat asiat toistuvat mantereelta ja ohjelmasta toiseen. Renne ottaa Simonista mallia.
http://www.youtube.com/watch?v=rbyOmM1fZ_s

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Joskus toivon, että Rennen paikalla olisi vaikka Hannu Korkeamäki.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Kunpa Renne myöntäisi tehneensä virhearvion. Paraskin tuomari erehtyy silloin tällöin, mutta se pitää myöntää.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Renne sanoo: "Sä toistat ittees. Et tuonut esiin mitään uusia puolia itsestäs".

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
"Sä oot tuommoinen kiltti naapurinpoika. Mä en näe sussa sitä X Factoria. Tuntuu, kun sä oot siinä lavalla, ettet sä esiinny yleisölle. Saat varmaan ääniä vain koska olet hyvännäköinen ja ihmiset tietävät sairaustaustastasi. En ole varma, onko sinusta tähdeksi."

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Outoa, että lauluääni, joka varmaan saisi suitsutusta itse Hannu Korkeamäeltä ei kelpaa Rennelle. Simo Korkia-Aho oli oikeassa sanoessaan, että Renne on pelle.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
"Sä oot tuommoinen kiltti naapurinpoika. Mä en näe sussa sitä X Factoria. Tuntuu, kun sä oot siinä lavalla, ettet sä esiinny yleisölle. Saat varmaan ääniä vain koska olet hyvännäköinen ja ihmiset tietävät sairaustaustastasi. En ole varma, onko sinusta tähdeksi."
Lisäksi tulee kappalevalinnan kritisointia.

I-Dolly

• Rivilauluissa säteillyt
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Outoa, että lauluääni, joka varmaan saisi suitsutusta itse Hannu Korkeamäeltä ei kelpaa Rennelle. Simo Korkia-Aho oli oikeassa sanoessaan, että Renne on pelle.

En ole hirveen tarkkaan ohjelmaa seurannut, mutta mulla on sellanen käsitys, ettei Renne ole hirveesti kenenkään laulutaitoa tai -ääntä kehunut tai haukkunut? Kertoo siitä ettei Renne ymmärrä noista eikä kyllä X-Factoriakaan tunnistaisi vaikka se potkaisisi sitä nenään  ;D

Mä luulen ettei Rennen sanomisilla kenestäkään suuntaan tai toiseen, ole enää mitään vaikutusta. Rennessä itsessään ei ole X-Faktoria eikä uskottavuutta tuomarin tehtäväänsä. Joo, EI jatkoon, Renne siis.

Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
Renne on kyllä radiossa hyvä, mutta televisiossa ei edes siedettävä.

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
Jos nyt asiaa tarkastellaan subjektiivisesti, niin Rennehän antoi Samulille ihan aiheesta palautetta. Miten se tehtiin, oli kyllä epähienoa ja loukkaavaa. Gugi taas kehui Samulia - niin kuin hänen pitääkin.

Jos ajatellaan, että Renne systemaattisesti ja perusteetta haukkuu Samulia (niin kuin tällä tunnutaan ajattelevan) kannattaa subjektiivista näkökulmaa halutessa kuunnella Lindaa. Ja Linda oli samaa mieltä kuin Rennekin viime viikolla. Tosin ensin Linda palautti ylistävät mielikuvat Samulista karsintakierroksilla.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Tuo mitä Hepsankeikka kertoo, ei mielestäni pidä paikaansa. Linda sanoi käsittääkseni Samulin olevan kansainvälistä tasoa. Etsitäänpä vielä sanatarkasti, mitä Linda ajatteli Samulin esityksestä.
Edit: löytyi "Jos mun pitäisi ottaa täältä mukaan joku esiintymään, niin ottaisin sut, koska sä olet kansainvälinen. Biisi oli ehkä sulle hyvä ja tärkeä, mutta ei sun pidä laulaa tällaisia juttuja. Sä olet loistava laulaja" Mitään vastaavaa ei ole Rennen suusta tullut.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2010 22:10:12 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Näin Renne tuomitsi Samulia: "Parempi kuin viimeksi, et näyttänyt säikähtäneeltä kauriilta. Silti hermostunutta, mutta biisi oli hienosti valittu. Aloin loppua kohti kyllästyä. Sulla on hyvä ääni, mutta muissa jutuissa petraamista."

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Nyt v*tun Renne vielä sanoo, että hän lähettäisi kotiin Samulin tai Soulsistersin :'(

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Nyt v*tun Renne vielä sanoo, että hän lähettäisi kotiin Samulin tai Soulsistersin :'(
Pilkka osuikin Rennen omaan nilkkaan. Siitä sai, kun Samulia pilkkasi.