Voi hyvinkin olla. Juha Tapiolla on jo pitkä ura takana ja valmis fanipohja, joka "uskaltaa" ostaa levyn ilman kuuntelua, koska luottaa siihen, että tykkää musiikista. Martin biisit mieluummin kuuntelee esim. Youtubesta tai Spotifystä ennen ostopäätöstä ja joillekin voi sitten riittää jo se ilmainen kuuntelu. Etenkin kun Martti ei varsinaisesti vetoa hirveästi nuoriin kúluttajiin, jotka mieluiten ostavat konkreettisia levyjä lemppareiltaan (samoin kuin toki myös 35+ tyypit, jotka ei oo niin sisällä välttis nettimaailmassa vielä). "Vanhat nuoret" ja nuoret aikuiset käyttävät eniten ilmaisia musapalveluita ja monesti ostavat vain ne levyt, jotka tulevat heidän vanhoilta suosikeiltaan tai joltain uudelta rakkaudelta, joiden biisit yleensä silloinki etukäteen "tarkastetaan"
Esim. Itse ostin Adelen levyn vasta kun kuuntelin kaikki levyn biisit etukäteen Youtubesta
Chisun uusimman levyn ostin, vaikka ennestään olin kuullut siitä pelkän Sabotage-biisin, koska luotin tykkääväni Chisun musasta.
Eli pointtina: Musiikin ennaltakuuntelu mahis ei vaivaa samallalailla Juha Tapiota kuin uusia Idols-tähtiä. Toki Martin sijotukseen vaikuttaa se, että nyt on tullut kestosuosikeiltakin levyjä ulos, mutta toki myös se, ettei Martti ole yhtä kaupallinen kuin moni muu Idols-tyyppi, enkä sinänsä ihmettele keskinkertasta listasijotusta. Aika varmaan tyyliin Martta menee ohi, koska vetoaa "ostovoimasempaan" porukkaan ja on myyvempi artisti.